Najczęściej zadawane pytania

Czym jest GO ELECTRIC?

GO ELECTRIC to sklep internetowy pojazdów elektrycznych oraz platforma handlowa online dla pojazdów elektrycznych i ekologicznych oraz części do nich i usług z nimi związanych. GO ELECTRIC współpracuje ze sklepami stacjonarnymi oraz serwisami. Cele GO ELECTRIC to:

- łączenie sprzedawców, kupujących i usługodawców
- ułatwianie dostępu do i użytkowania pojazdów elektrycznych
- propagowanie pojazdów elektrycznych
- zmniejszenie cen pojazdów elektrycznych
- zabezpieczenie tranzakcji kupna i sprzedaży pojazdów elektrycznych


Jakie opłaty pobiera Goelectric.pl?

GO ELECTRIC pobiera następujące opłaty i prowizje od użytkowników wystawiających oferty w Goelectric.pl: 


a. prowizja (3%) od sprzedaży Towaru


b. opłaty za opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Poza tym, GO ELECTRIC nie pobiera nigdy żadnych opłat. W szczególności, nie pobiera opłat od Kupujących oraz nie pobiera opłat za ogłoszenia, tj. oferty bez ceny, które są dozwolone w kategoriach Usługi, Praca i Wynajem.


Rejestracja - czy trzeba się rejestrować?

Kupujący nie muszą się rejestrować, ale rejestracja ułatwia zakupy i jest bardzo prosta. Sprzedający zaś muszą się zarejestrować oraz przejść weryfikację, która polega na otrzymaniu przez GO ELECTRIC danych Użytkownika z należącego do niego rachunku bankowego i odbywa się na trzy możliwe sposoby: 1) przez zakup jakiegoś produktu na GO ELECTRIC, 2) zwrotną opłatę rejestracyjną w wysokości 1,01 złoty na jeden z rachunków bankowych GO ELECTRIC (Załącznik 7C do Regulaminu: tutaj), 3) użycie płatności serwisu GO ELECTRIC wedle poniższej instrukcji:

  1. dodać do koszyka produkt "Zwrotna Opłata Weryfikacyjna Sprzedawcy w GO ELECTRIC" po kliknięciu tutaj
  2. zrealizować zamówienie poprzez wybór metody płatności "Zapłać przelewem"
  3. zapłacić z rachunku bankowego należącego do osoby rejestrującej się, a w przypadku firmy z konta firmowego używanego do rozliczeń

Program Ochrony Kupujących (POK)

GO ELECTRIC może zagwarantować całkowitą ochronę Kupującemu dzięki płatnościom GO ELECTRIC ESCROW, które polegają na tym, że płatność Kupującego jest zachowana przez GO ELECTRIC przez 14 dni od dostarczenia zamówienia, podczas których Kupujący ma czas na zgłoszenie zastrzeżeń do zakupu do GO ELECTRIC. Jeśli w ciągu kolejnych 14 dni Kupujący wyczerpie wszystkie środki rozwiązania problemu ze Sprzedającym, GO ELECTRIC wkroczy w roli arbitra rozstrzygającego dowody przedłożone przez obydwie strony na równi. Proces rozstrzygania nie ma określonych ograniczeń czasowych, dzięki czemu na Kupującym nie ciążą żadne terminy oraz może zawsze odzyskać 100% zapłaconej kwoty w przypadku niedostarczenia lub dostarczenia uszkodzonego zamówienia. Jedyne o czym Kupujący musi pamiętać, to poinformowanie GO ELECTRIC w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia, że istnieje problem. W przeciwnym razie GO ELECTRIC wyśle zapłatę Sprzedawcy. Program Ochrony Kupujących chroni zarówno konsumenta jak i kupującą firmę przed wadliwym lub niedostarczonym zamówieniem. Pełne informacje na temat Programu Ochrony Kupujących w GO ELECTRIC można znaleźć klikając tutaj.


Jaka jest rola GO ELECTRIC w pośrednictwie sprzedaży?

Goelectric.pl gwarantuje realną ochronę kupującemu dzięki płatnościom typu escrow, które polegają na tym, że wszystkie środki za dokonane zakupy przez kupującego trafiają najpierw do GO ELECTRIC, gdzie są trzymane aż do momentu zaakceptowania produktu przez kupującego. Zarówno konsument jak i firma ma na to 14 dni od otrzymania zamówienia. Jeśli w tym czasie kupujący nie zgłosi zastrzeżeń do zakupionego towaru, środki są przelewane na konto sprzedawcy po odjęciu opłat i prowizji zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Regulaminu. Szczegółowe zaś zasady ochrony kupujących i rozstrzygania problemów z wadliwym lub niedostarczonym towarem określa Załącznik nr 9 do Regulaminu. (Aby przejść do Regulaminu: kliknij tutaj)


Przewoźnicy i kurierzy

Poniżej przedstawiamy wszystkie opcje dostawy w platformie GO ELECTRIC. Nie wszyscy Sprzedawcy będą oferować wszystkie te opcje, ale będą miały zawsze te same ceny. Produkty kupowane w Sklepie GO ELECTRIC zwykle mają pełną ofertę dostawy, dodatkowo w uwagach do zamówienia można wpisać preferowany sposób transportu, jak np. swoją ulubioną firmę kurierską, jeśli nie ma jej wśród dostępnych opcji - postaramy się zrealizować zamówienie zgodnie z życzeniem i do tych standardów GO ELECTRIC zachęca również innych Sprzedawców.

Opis i logo Waga i forma Cena
Transport Gratis na pojazdy

Rowery, motorowery

i skutery GRATIS!

0zł
Dostawa za pobraniem

Dostawa za

pobraniem

7zł

Odbiór na poczcie**

Poczta Polska Paczka+

<0,5kg

0,5-2kg

2-5kg

5-10kg

10-20kg

10,60zł

14,10zł

16,10zł

20,60zł

25,60zł

Dostawa do domu**

Poczta Polska Paczka+

<0,5kg

0,5-2kg

2-5kg

5-10kg

10-20kg

20-31,5kg

12,50zł

16,00zł

18,00zł

22,50zł

27,50zł

37,50zł

<25kg

14,99zł
DPD goelectric

<0,5kg

0,5-1kg

1-3kg

3-5kg

5-10kg

10-20kg

20-31,5kg

13,99zł

14,99zł

16,99zł

18,99zł

23,99zł

28,99zł

33,99zł

DHL goelectric

<1kg

1-10kg

10-31,5kg

16,90zł

19,90zł

29,90zł

*Maksymalne wymiary w DHL to 120x60x60 cm

**Jest to usługa Paczka+, która zawiera wiele różnych opcji płatnych dodatkowo

UWAGA: Dla wymiarów niestandardowych poniżej 31,5kg zalecamy sprzedawcom DPD. Powyżej wagi 31,5kg zalecamy clicktrans.pl niezależnie od wymiarów.


Sekcje Pomocy

Regulamin zamieszczania ofert
Jakie rodzaje ofert można wystawiać?

W GO ELECTRIC można wystawiać następujące rodzaje ofert:

- zwykłe oferty sprzedażowe jak w sklepie internetowym

- licytacje (z różnymi bezpłatnymi funkcjami)

- licytacje połączone z ofertą sprzedażową Kup Teraz

- ogłoszenia w kategoriach Usługi, Praca i Wynajem


Ogłoszenia - czym się różnią od ofert sprzedaży i ile kosztują

- Ogłoszenia to inaczej oferty bez cen w kategoriach Usługi, Praca i Wynajem, które służą jedynie celom ogłoszeniowym, a nie zawarciu umowy sprzedaży poprzez GO ELECTRIC. W tych kategoriach można również przedstawiać oferty do zakupienia przez GO ELECTRIC (jak inne produkty), które wówczas nie są traktowane jako ogłoszenia, lecz jak inne produkty (oferty z cenami), a więc ich wystawianie jest bezpłatne, pobierana jest tylko prowizja od sprzedaży oraz opcjonalnie opłaty za opcje dodatkowe.

- Ogłoszenia mogą być wystawiane tylko w kategoriach Usługi, Praca i Wynajem.

- Wszystkie ogłoszenia są bezpłatne, ale Użytkownicy powinni zawsze starać się przeformułować swoje ogłoszenia na oferty kupna, a więc oferty z cenami do zakupu przez GO ELECTRIC wystawione jak każdy inny produkt. Ogłoszenia, które wyraźnie da się wystawić jako oferty sprzedaży, nie będą akceptowane. Przykładem ogłoszenia, które powinno się wystawić jako ofertę sprzedaży przez GO ELECTRIC jest wynajem elektrycznego roweru, e-skutera lub innego e-pojazdu.


Obowiązki Sprzedającego po sprzedaży

Przede wszystkim Sprzedawca nie może zapomnieć po sprzedaży towaru o wprowadzeniu Informacji o przesyłce oraz odpowiedniego statusu zamówienia na stronie danego zamówienia w zakładce Twój Sklep / Zamówienia. Dzięki tej informacji GO ELECTRIC będzie wiedziało kiedy zwrócić pieniądze za Sprzedaż - tj. po 14 dniach od otrzymania zamówienia przez Kupującego, jeśli Kupujący nie zgłosi zwrotu lub innych problemów w tym czasie ze względu na obowiązujący w GO ELECTRIC Program Ochrony Kupujących oraz płatności GO ELECTRIC ESCROW (więcej o tym: tutaj). Sprzedający ma obowiązek uaktualnienia, a następnie wysłania potwierdzenia wysyłki do Kupującego na stronie danego zamówienia po wprowadzeniu tam i zapisaniu numeru oraz URL przesyłki. Jeśli firma kurierska nie udostępnia takich informacji, wtedy Sprzedawca nie wpisuje nic, zmienia tylko status na "Wysłane" dla poinformowania o wysyłce Kupującego i GO ELECTRIC, które w takiej sytuacji będzie się kontaktowało z Kupującym dla potwierdzenia we właściwym czasie, a proces przekazywania środków za sprzedaż może potrwać dłużej. 


Pokaż więcej >>
GO ELECTRIC i jego rola
Czym jest GO ELECTRIC?

GO ELECTRIC to sklep internetowy pojazdów elektrycznych oraz platforma handlowa online dla pojazdów elektrycznych i ekologicznych oraz części do nich i usług z nimi związanych. GO ELECTRIC współpracuje ze sklepami stacjonarnymi oraz serwisami. Cele GO ELECTRIC to:

- łączenie sprzedawców, kupujących i usługodawców
- ułatwianie dostępu do i użytkowania pojazdów elektrycznych
- propagowanie pojazdów elektrycznych
- zmniejszenie cen pojazdów elektrycznych
- zabezpieczenie tranzakcji kupna i sprzedaży pojazdów elektrycznych


Kto stoi za GO ELECTRIC?

GO ELECTRIC to mała firma rodzinna. Jesteśmy miłośnikami przyrody i chcemy się przyczynić do zmiany technologii ze spalinowej na elektryczną. Sami praktycznie nie jeździmy samochodami, używamy tylko rowerów, czasem motorowerów elektrycznych. Lubimy przebywać poza miastem, ze względu na duży poziom zanieczyszczeń i hałasu, na które wpływają głównie pojazdy spalinowe. 


Program Ochrony Kupujących (POK)

GO ELECTRIC może zagwarantować całkowitą ochronę Kupującemu dzięki płatnościom GO ELECTRIC ESCROW, które polegają na tym, że płatność Kupującego jest zachowana przez GO ELECTRIC przez 14 dni od dostarczenia zamówienia, podczas których Kupujący ma czas na zgłoszenie zastrzeżeń do zakupu do GO ELECTRIC. Jeśli w ciągu kolejnych 14 dni Kupujący wyczerpie wszystkie środki rozwiązania problemu ze Sprzedającym, GO ELECTRIC wkroczy w roli arbitra rozstrzygającego dowody przedłożone przez obydwie strony na równi. Proces rozstrzygania nie ma określonych ograniczeń czasowych, dzięki czemu na Kupującym nie ciążą żadne terminy oraz może zawsze odzyskać 100% zapłaconej kwoty w przypadku niedostarczenia lub dostarczenia uszkodzonego zamówienia. Jedyne o czym Kupujący musi pamiętać, to poinformowanie GO ELECTRIC w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia, że istnieje problem. W przeciwnym razie GO ELECTRIC wyśle zapłatę Sprzedawcy. Program Ochrony Kupujących chroni zarówno konsumenta jak i kupującą firmę przed wadliwym lub niedostarczonym zamówieniem. Pełne informacje na temat Programu Ochrony Kupujących w GO ELECTRIC można znaleźć klikając tutaj.


Pokaż więcej >>
Opłaty i prowizje
Jakie opłaty pobiera Goelectric.pl?

GO ELECTRIC pobiera następujące opłaty i prowizje od użytkowników wystawiających oferty w Goelectric.pl: 


a. prowizja (3%) od sprzedaży Towaru


b. opłaty za opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Poza tym, GO ELECTRIC nie pobiera nigdy żadnych opłat. W szczególności, nie pobiera opłat od Kupujących oraz nie pobiera opłat za ogłoszenia, tj. oferty bez ceny, które są dozwolone w kategoriach Usługi, Praca i Wynajem.


Płatności GO ELECTRIC ESCROW

Płatności GO ELECTRIC ESCROW to darmowa usługa dla wszystkich użytkowników serwisu GO ELECTRIC, która wyróżnia nas serwis i umożliwia zapewnienie pełnego Programu Ochrony Kupujących. Gwarantuje ona całkowitą i pewną ochronę Kupującemu dzięki tzw. płatnościom escrow, które polegają na tym, że wszystkie środki za dokonane zakupy przez Kupującego trafiają najpierw do GO ELECTRIC, gdzie są trzymane aż do momentu zaakceptowania produktu przez Kupującego. Zarówno konsument jak i firma ma na to 14 dni od otrzymania zamówienia. Jeśli w tym czasie Kupujący nie zgłosi zastrzeżeń do zakupionego towaru, środki są przelewane na konto Sprzedawcy po odjęciu opłat i prowizji zgodnie z Załącznikiem nr 4 do Regulaminu. Szczegółowe zaś zasady ochrony Kupujących i rozstrzygania problemów z wadliwym lub niedostarczonym towarem określa Załącznik nr 9 do Regulaminu. (Aby przejść do Pełnego Regulaminu: kliknij tutaj; zaś regulamin GO ELECTRIC ESCROW znajduje się w Załączniku 7A - aby przejść kliknij tutaj)


Rozliczenia

1. Z zastrzeżeniem pkt. 2, po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego, Użytkownik zobowiązany jest do 14 dnia następnego miesiąca uregulować należność na rzecz Goelectric.pl. Użytkownik może nie dokonywać wpłaty, jeżeli na koniec danego miesiąca kwota należna do zapłaty wynosi mniej niż 10,00 zł. W takim przypadku Użytkownik dokonuje wpłaty łącznej należności po zakończeniu miesiąca, w którym naliczone opłaty i prowizje wynosić będą co najmniej 10,00 zł. Jednakże na żądanie Goelectric.pl Użytkownik zobowiązany jest dokonać zapłaty należności we wskazanym terminie również w przypadku, gdy jego saldo nie osiągnęło poziomu 10,00 zł.  

2. Użytkownicy otrzymujący faktury zobowiązani są do uiszczenia należności wykazanej w tej fakturze bez względu na jej wysokość. Niezależnie od wystawionej faktury, Użytkownik otrzymuje na koniec okresu rozliczeniowego pocztą elektroniczną informację o wysokości kwoty należnej do zapłaty.


Pokaż więcej >>
Pełen Regulamin Wystawiania Ofert
Pełen Regulamin Wystawiania Ofert

Załącznik nr 1 - Towary zakazane

Załącznik nr 1. Towary zakazane i dopuszczone warunkowo

Artykuł 1. Towary zakazane

Przedmiotem Oferty nie mogą być towary i usługi, które nie mają nic wspólnego z pojazdami elektrycznymi lub ekologicznymi oraz następujące Towary:

  1. zawierające rażące treści pornograficzne;
  2. propagujące faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa lub nawołujące do nienawiści na tle różnic narodowościowych, etnicznych, rasowych, wyznaniowych albo ze względu na bezwyznaniowość - z wyłączeniem towarów o wartości artystycznej, edukacyjnej, kolekcjonerskiej lub naukowej;
  3. naruszające dobra osobiste osób trzecich;
  4. muzyka, filmy, oprogramowanie i inne Towary, które naruszają własność intelektualną;
  5. produkty nieoryginalne (tzw. podróbki);
  6. materiały wybuchowe oraz niebezpieczne substancje chemiczne;
  7. narkotyki, substancje psychotropowe, środki odurzające;
  8. produkty lecznicze;
  9. napoje alkoholowe;
  10. wyroby tytoniowe, papierosy elektroniczne, pojemniki zapasowe i ich części;
  11. organy ludzkie lub zwierzęce;
  12. żywe lub martwe okazy zwierząt (a także ich części lub produkty pochodne), należące do gatunków umieszczonych w aktualnie obowiązujących aneksach A - D do rozporządzenia Rady (WE) nr 338/97 z dnia 9 grudnia 1996 r. w sprawie ochrony gatunkowej dzikiej fauny i flory w drodze regulacji handlu nimi;
  13. psy i koty wprowadzane do obrotu poza miejscami ich chowu lub hodowli oraz zwierzęta nie posiadające rodowodu lub metryki;
  14. udziały w spółkach, akcje, obligacje i inne papiery wartościowe, wierzytelności, jednostki uczestnictwa funduszy inwestycyjnych, polisy i produkty ubezpieczeniowe oraz wszelkie inne instrumenty finansowe oferowane jako forma inwestowania lub lokowania środków pieniężnych, z wyjątkiem papierów wartościowych w formie materialnej o wartości wyłącznie kolekcjonerskiej;
  15. kryptowaluty (np. bitcoin, litecoin, dogecoin itp.) oraz usługi i produkty z nimi związane;
  16. oprogramowanie naruszające licencję producenta, w wersji testowej, freeware, shareware, abandonware;
  17. oprogramowanie przystosowane do prowadzenia działań naruszających przepisy prawa lub dobre obyczaje;
  18. adresy stron www oraz serwerów FTP (z wyłączeniem domen internetowych);
  19. informacje i instrukcje, które nie mają charakteru usługowego, w szczególności: porady dotyczące omijania regulaminów, korzystania z internetowych systemów oferujących profity finansowe (np. płatność za wyświetlanie bannerów lub otrzymywanie poczty elektronicznej, informacje typu "jak wykonać...", "jak znaleźć...", "jak zarobić...");
  20. dostępy do stron torrentowych, konta w bezpłatnych serwisach internetowych oraz usługi z nimi związane (np. polubienia, opinie, komentarze);
  21. dostępy do stron erotycznych/pornograficznych oraz wirtualne waluty obowiązujące w takich serwisach;
  22. konta w programach partnerskich i lojalnościowych oraz usługi związane z takimi programami;
  23. bazy danych (w tym dane osobowe lub listy adresów e-mail);
  24. katalogi wysyłkowe i sprzedaży bezpośredniej służące do zamawiania towarów, z wyjątkiem nieaktualnych katalogów o wartości wyłącznie kolekcjonerskiej;
  25. prace magisterskie, dyplomowe, licencjackie, maturalne, wypracowania i inne prace tego typu oraz usługi związane z tworzeniem takich prac;
  26. systemy inwestycji giełdowych oraz systemy do gier liczbowych i zakładów bukmacherskich, jak również usługi związane z udzielaniem pomocy przy przystępowaniu do takich gier i zawieraniu takich zakładów za wyjątkiem oficjalnych publikacji książkowych posiadających nadany nr ISBN;
  27. rybackie narzędzia i urządzenia połowowe, których posiadanie jest ograniczone przepisami prawa;
  28. broń i amunicja w rozumieniu Ustawy o Broni i Amunicji oraz istotne części pozwalające na wytworzenie takiej broni;
  29. materiały pirotechniczne;
  30. dowody rejestracyjne oraz karty pojazdu oferowane bez pojazdów, do których je wydano oraz pojazdy bez dokumentów;
  31. kupony zniżkowe, rabatowe, w formie promesy uprawniające do uzyskania upustu lub innej korzyści na przyszły zakup Towarów poza GO ELECTRIC (nie dotyczy kart podarunkowych GO ELECTRIC oferowanych przez GO ELECTRIC);
  32. publikacje w formie elektronicznej (np. książki, wiersze, poradniki, tzw. e-booki) wystawione poza kategorią „Ebooki”;
  33. złoto w postaci sztabek i ich kopii, monet (z zastrzeżeniem art. 2 pkt. 5 poniżej) bądź złomu złotniczego oraz srebro w postaci sztabek i ich kopii oraz złomu;
  34. karty płatnicze prepaid (tzw. karty przedpłacone).
  35. telefoniczne, zarejestrowane karty prepaid.
  36. fałszywe znaki pieniężne pozostające w obiegu (falsyfikaty/naśladownictwa polskich i zagranicznych znaków pieniężnych).
  37. Towary używane, które nie powinny być powtórnie wykorzystywane ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
  38. Wszelkiego rodzaju kody, hasła, tokeny, klucze lub konta (dalej zwane łącznie "Kodami"), które umożliwiają dostęp oraz skorzystanie z usług pozwalających na złamanie zabezpieczeń lub dostęp do sprzętu lub usług, za wyjątkiem Kodów, które oferowane są przez podmioty prowadzące oficjalną, autoryzowaną działalność w zakresie ich odsprzedaży, działające w ramach indywidualnych umów zawartych z Goelectric.pl.

Artykuł 2. Towary dopuszczone warunkowo

Wystawienie w ramach Transakcji następujących rodzajów Towarów jest dopuszczalne, o ile przedmioty te spełniają określone poniżej warunki a zamieszczony na stronie Transakcji opis Towaru zawiera wskazane treści (Towary dopuszczone warunkowo):

  1. Audiobooki i videobooki nie będące oficjalnymi wydawnictwami. Warunek: Sprzedający musi być wyłącznym autorem publikacji lub jej wydawcą. Wymagane elementy opisu: Podanie nadanego publikacji numeru ISBN znajdującego się w internetowej bazie danych Biblioteki Narodowej na stronie (np. http://e-isbn.pl).
  2. Bilety na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe. Warunek: Mogą być oferowane wyłącznie z opcją Kup Teraz, przy czym cena biletu nie może być wyższa od jego ceny nominalnej. Wymagane elementy opisu: Informacja w formie tekstowej o wysokości ceny nominalnej biletu.
  3. Karty gwarancyjne. Warunek: Nie mogą być samodzielnym przedmiotem sprzedaży (muszą być dołączone do Towarów objętych gwarancją).
  4. Amunicja (np. pociski, miny, granaty) lub jej istotne części. Warunek: Amunicja jest pozbawiona cech bojowych. Wymagane elementy opisu: Oświadczenie, że amunicja jest pozbawiona cech bojowych.
  5. Monety złote wybite przed rokiem 1800. Warunek: Mogą być oferowane wyłącznie w kategorii “Monety złote do 1800 roku” przez uczestników programu „Numizmatyka Profesjonalna”.
  6. Towary w ramach kategorii "Produkty inwestycyjne". Warunek: Mogą być oferowane wyłącznie przez podmioty działające na podstawie odrębnych umów zawartych z Goelectric.pl.
  7. Towary w ramach kategorii „Akcesoria GSM” – „Anteny i wzmacniacze”. Wymagane elementy opisu: Podanie informacji, że: „Samodzielny montaż oraz używanie wzmacniaczy GSM/UMTS/LTE zwanych również repeaterami przez osoby nieuprawnione jest prawnie zabronione. Prawo do instalacji tego typu urządzeń posiadają wyłącznie operatorzy sieci komórkowych. Niezastosowanie się do powyższego może zostać uznane, jako czyn podlegający grzywnie, a w przypadku działania w sposób uporczywy, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do lat 2".

Załącznik nr 2 - Zasady tworzenia opisu Transakcji

Załącznik nr 2: Zasady tworzenia opisu Transakcji;

Artykuł 1. TREŚĆ OFERTY

  1. W celu stworzenia opisu Transakcji Sprzedający wypełnia dostępny na stosownej stronie GO ELECTRIC formularz sprzedaży, w którym należy w szczególności zamieścić tytuł Transakcji, opis Towaru, określić jego kategorię oraz rodzaj i sposób przeprowadzenia Transakcji (w tym określić czas trwania Transakcji oraz zgodnie z wyborem: określić cenę wywoławczą, opcjonalnie cenę minimalną i zaznaczyć, czy ma zostać wprowadzona opcja Kup Teraz) oraz warunki dotyczące płatności. Opis Transakcji powinien być uzupełniony o co najmniej jedno zdjęcie prezentujące oferowany Towar. W formularzu sprzedaży Sprzedający może również, wybierając opcje dodatkowe, ustalić szczególny sposób prezentacji i promocji Transakcji w GO ELECTRIC.
  2. Zabronione jest umieszczanie w opisie Transakcji treści naruszających przepisy prawa, Regulaminu GO ELECTRIC, a także słów, wyrażeń bądź zwrotów, które zostały użyte niezgodnie z normami obyczajowymi oraz treści drastycznych.
  3. Dopuszczalne jest prezentowanie w Ofercie przez Użytkownika treści, które zapisane są na serwerach zewnętrznych (nienależących do Goelectric.pl), jednakże nie mogą to być treści istotne.
  4. W polu „Opis” Oferty oraz w jej tytule mogą być umieszczane wyłącznie informacje dotyczące oferowanego Towaru. Należy tu również umieścić takie informacje jak szczegóły dotyczące dostawy, warunki gwarancji, opis procedury reklamacyjnej jak naprawy oraz informacje dotyczące odstąpienia od umowy. Pozostałe informacje należy umieścić w odpowiednich zakładkach, zaś dane kontaktowe oraz wszelkie inne informacje dotyczące sprzedającego w zakładce „Profil sprzedawcy”.
  5. Zdjęcia zamieszczone w Ofercie muszą dotyczyć wyłącznie oferowanego Towaru. Dozwolone jest przedstawienie Towaru w kontekście jego zastosowania lub aranżacji. Zdjęcia mogą prezentować certyfikaty, technologie, elementy graficzne (np. strzałki). Zabronione są napisy poza wyjątkami: logo marki/producenta, oznaczenia kolorów i wzorów oraz liczby i jednostki. 
  6. Banery na liście ofert nie mogą zawierać reklam, treści promocyjnych i ogłoszeniowych dotyczących działalności prowadzonej poza GO ELECTRIC oraz danych kontaktowych. Dozwolone jest logo marki/producenta.
  7. Nagłówki muszą dotyczyć oferowanego Towaru. Nie mogą zawierać tekstu, logo Sprzedawcy oraz danych kontaktowych. Zakazane są również treści promocyjne i ogłoszeniowe dotyczące działalności prowadzonej poza GO ELECTRIC. Dozwolone jest logo marki/producenta.
  8. Załączniki do Oferty muszą dotyczyć oferowanego przedmiotu. Nie mogą powielać informacji umieszczonych w polu „Opis”. Treść załącznika musi być adekwatna do typu wybranego załącznika. Informacje zawarte w załącznikach nie mogą naruszać pozostałych postanowień Regulaminu GO ELECTRIC.
  9. Oferta nie może zawierać reklam, treści promocyjnych i ogłoszeniowych (np. propozycji „kupię/zamienię”) oraz innych elementów ułatwiających zakup towarów i usług poza GO ELECTRIC.
  10. Niedopuszczalne jest pozostawienie Kupującemu w ramach Oferty wyboru co do jednej bądź kilku istotnych cech Towaru, takich jak np. rozmiar, model itp. W Ofercie obejmującej wiele sztuk Towaru, dopuszczalne jest umożliwienie wyboru koloru bądź wzoru graficznego pod warunkiem, że Sprzedający prezentuje aktualną informację o ilości dostępnych kolorów lub wzorów graficznych. 
  11. W przypadku Ofert wielowariantowych dozwolone jest łączenie Ofert z Towarami, które mają takie same przeznaczenie, są tej samej marki oraz wystawione są w tej samej kategorii.
  12. Zabronione jest umieszczanie w treści Oferty, w tym w jej tytule i parametrach, słów kluczowych w celu manipulowania wynikami wyszukiwania Towarów w GO ELECTRIC. 
  13. Elementy HTML, JavaScript, Java lub innych języków programowania bądź jakiekolwiek inne technologie nie mogą być stosowane do jakichkolwiek działań negatywnie wpływających na funkcjonowanie GO ELECTRIC lub wprowadzających innych Użytkowników w błąd. 
  14. W treści Oferty Sprzedający może zamieszczać adresy stron internetowych(w jakiejkolwiek formie np. odsyłaczy, linków) wyłącznie w przypadku, gdy:
    a. za ich pośrednictwem nie jest prowadzona działalność handlowa, a treści, do których odsyłają, służą wyłącznie do poszerzenia informacji o Towarze;
    b. jest to przedmiot Oferty, np. domena internetowa, usługa hostingowa, serwis internetowy.
  15. W ramach Oferty Sprzedający może udzielić rabatu lub zaoferować bezpłatny dodatek do Towaru (gratis), pod warunkiem, że Kupujący otrzymujący rabat lub bezpłatny dodatek nie jest wyłaniany w drodze losowania. Zarówno rabat jak i gratis muszą być określone w sposób jednoznaczny.
  16. Sprzedający zobowiązany jest wskazać w treści Oferty informacje o terminie realizacji zamówienia (czas wysyłki).
  17. Cena Towaru określona w Ofercie przez Sprzedającego musi być wskazana w wysokości brutto.
  18. Zabronione jest umieszczanie w treści Oferty informacji, które w jakikolwiek sposób różnicują sytuację Kupujących w zakresie korzystania z usługi płatniczej określonej w Załączniku nr 7 do Regulaminu.
  19. Jak opisano w punktach 4 i 16 powyżej, Sprzedawca jest zobowiązany umieszczać czytelne informacje w każdej ofercie dt. gwarancji, reklamacji, napraw, czasu realizacji zamówienia oraz zwrotów, tj. np. czy Sprzedawca wymaga od Kupującego wypełnienia Formularza odstąpienia od umowy. Powinny one się znajdować na końcu opisu oferty w kilku linijkach tekstu. Jeśli chodzi w szczególności o czas na zwrot, Sprzedawca może go nie podawać i nie może podać mniejszego niż gwarantowany przez Program Ochrony Kupujących GO ELECTRIC (Załącznik nr 9) niezależnie czy są to towary nowe, odnowione czy używane. Również jeśli Sprzedający nie udziela ani gwarancji ani napraw, musi zostać to wyraźnie napisane w ofercie. Dodatkowo, jeśli Sprzedawca ma wspólne warunki dla wszystkich swoich produktów, może je krótko wprowadzić do swojego profilu Sprzedawcy w GO ELECTRIC. 

Artykuł 2. ZDJĘCIA (MINIATURKI)

Sprzedający zobowiązany jest przedstawić Towar na co najmniej jednym zdjęciu (miniaturce) umieszczonym na serwerze należącym do Goelectric.pl. Zdjęcie to musi spełniać poniższe wymagania:

  1. Prezentacja Towaru na zdjęciu musi mieć taką formę i postać, aby nie budziła wątpliwości, co do faktycznego i rzeczywistego przedmiotu sprzedaży, w ramach danej Oferty.
  2. Towar prezentowany powinien być na białym, jednolitym tle (RGB 255.255.255). Wyjątek stanowią książki, filmy, muzyka i oprogramowanie, których okładka może wypełniać całą powierzchnię zdjęcia oraz zdjęcia w kategorii "Odzież", a także w Ofertach publikowanych w ramach Strefy Marek GO ELECTRIC, dla których odrębne umowy z podmiotami współpracującymi z Goelectric.pl mogą określać w sposób odmienny warunki prezentacji Towarów. Miniaturka nie może zawierać jakichkolwiek dodatkowych elementów, w szczególności tekstów, elementów graficznych, ramek, logotypów itp., z zastrzeżeniem że logotyp może być umieszczony wyłącznie w przypadku zdjęć w Ofertach publikowanych w ramach Strefy Marek GO ELECTRIC.
  3. W przypadku gdy zdjęcie Towaru nie pozwala na przedstawienie jego istotnych cech (kolor, smak, zapach) dozwolone jest graficzne określenie ich na miniaturce.
  4. Dozwolone jest przedstawienie Towaru w kontekście jego zastosowania lub aranżacji. 
  5. Dopuszczalne jest zaprezentowanie na zdjęciu (miniaturce) rysunku technicznego dotyczącego oferowanego Towaru.

Artykuł 3. OPCJE DODATKOWE

Sprzedającemu podczas tworzenia Oferty udostępnione są odpłatnie następujące opcje dodatkowe:

  1. wyróżnienie produktu lub firmy jako baner na stronie głównej,
  2. wyróżnienie jako miniaturka loga wśród producentów i dostawców,
  3. inne wyróżnienia oferowane indywidualnie.

Artykuł 4. WIADOMOŚĆ DLA KUPUJĄCEGO

Sprzedający może w ramach potwierdzenia, o którym mowa w art. 7.4 Regulaminu, zamieścić dodatkowe informacje związane z zawarciem umowy. Wiadomość ta nie może naruszać obowiązujących przepisów prawa lub Regulaminu, w szczególności zawierać:

  1. Adresów stron internetowych (w jakiejkolwiek formie np. odsyłaczy, linków), za pośrednictwem których prowadzona jest działalność handlowa;
  2. Reklam, treści promocyjnych i ogłoszeniowych oraz innych elementów ułatwiających zakup towarów i usług poza GO ELECTRIC;
  3. Informacji sprzecznych z treścią Oferty.

Pokaż więcej >>
Regulamin sklepu GO ELECTRIC
Pełen Regulamin Sklepu GO ELECTRIC

Wysyłka i koszty transportu w Sklepie GO ELECTRIC

Każdy Sprzedawca na platformie GO ELECTRIC korzysta z tych samych przewoźników wedle tych samych cen, jednak może mieć swoje specyficzne warunki wysyłki oraz nie udostępnić wszystkich przewoźników dostępnych w GO ELECTRIC i w Sklepie GO ELECTRIC, których przedstawiamy poniżej. W uwagach do zamówienia można wpisać preferowany sposób transportu, jak np. swoją ulubioną firmę kurierską, jeśli nie ma jej wśród dostępnych opcji. Sklep GO ELECTRIC dołoży starań, aby zrealizować zamówienie zgodnie z życzeniem, do czego GO ELECTRIC zachęca również innych Sprzedawców.

Opis i logo Waga i forma Cena
Transport Gratis na pojazdy

Rowery, motorowery

i skutery GRATIS!

0zł
Dostawa za pobraniem

Dostawa za

pobraniem

7zł

Odbiór na poczcie**

Poczta Polska Paczka+

<0,5kg

0,5-2kg

2-5kg

5-10kg

10-20kg

10,60zł

14,10zł

16,10zł

20,60zł

25,60zł

Dostawa do domu**

Poczta Polska Paczka+

<0,5kg

0,5-2kg

2-5kg

5-10kg

10-20kg

20-31,5kg

12,50zł

16,00zł

18,00zł

22,50zł

27,50zł

37,50zł

<25kg

14,99zł
DPD goelectric

<0,5kg

0,5-1kg

1-3kg

3-5kg

5-10kg

10-20kg

20-31,5kg

13,99zł

14,99zł

16,99zł

18,99zł

23,99zł

28,99zł

33,99zł

DHL goelectric

<1kg

1-10kg

10-31,5kg

16,90zł

19,90zł

29,90zł


Zwroty, gwarancja i naprawa w sklepie GO ELECTRIC

W SKLEPIE GO ELECTRIC:

- ZWROTY są możliwe bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. W tym czasie można zgłosić chęć zwrotu i ma się wówczas kolejne 14 dni na dostarczenie do nas towaru na swój koszt.

- GWARANCJA jest udzielana na wszystkie produkty GO ELECTRIC na 24 miesiące.  

- NAPRAWY możliwe są nie tylko gwarancyjne, ale i pogwarancyjne w naszych autoryzowanych serwisach.

Uwaga: Warunki gwarancji i napraw mogą być inne dla poszczególnych sprzedawców wystawiających swoje produkty w platformie GO ELECTRIC. Jeśli Sprzedawca nie przedstawił ich na swojej stronie produktu, zalecamy uzyskać je od niego przed zakupem. Jeśli chodzi zaś o zwroty, to każdemu Kupującemu gwarantowany jest podobny czas na zwrot jak w sklepie GO ELECTRIC, gdyż wszyscy użytkownicy GO ELECTRIC objęci są Programem Ochrony Kupujących - https://goelectric.pl/faqs/-go-electric/program-ochrony-kupujacych-pok.html


Dane osobowe, RODO, COOKIES
Twoje dane osobowe w GO ELECTRIC

Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO:

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest GO ELECTRIC ul. Tartaczna 5, 26-600 Radom, NIP-7961895421 (dalej „My”, „GOELECTRIC.pl” albo „GO ELECTRIC”) operator internetowej platformy handlowej dostępnej pod adresem www.goelectric.pl (dalej „GO ELECTRIC”).

Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

Napisz do wyznaczonego przez nas inspektora danych osobowych. Oto jego dane kontaktowe:

adres e-mail: rodo@goelectric.pl,

adres pocztowy: Inspektor Ochrony Danych GOELECTRIC.pl , ul. Władysława Beliny Prażmowskiego 2, UP1 skr. poczt. 115, 26-600 Radom.

Skąd mamy Twoje dane?

Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas zakładania konta, a także później, w związku z transakcjami dokonywanymi przez Ciebie na GO ELECTRIC.

Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych przez GOELECTRIC.pl?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do:

  • umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z GO ELECTRIC, w tym dokonywania transakcji i płatności prowizji od sprzedaży lub za towary sprzedane w Oficjalnym Sklepie GO ELECTRIC;
  • zakładania i zarządzania Twoim kontem lub kontami, oraz zapewnienia obsługi Twojego konta, transakcji i rozwiązywania problemów technicznych;
  • realizacji umów zawartych w ramach umowy sprzedaży z innymi Klientami na GO ELECTRIC lub w ramach umowy sprzedaży w Oficjalnym Sklepie GO ELECTRIC;
  • realizacji umów poręczenia w ramach Programu Ochrony Kupujących, jeżeli uczestniczysz w tym programie;
  • obsługi reklamacji na GO ELECTRIC lub w Oficjalnym Sklepie GO ELECTRIC w przypadku, gdy złożysz taką reklamację;
  • obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy);
  • kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.

Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu GOELECTRIC.pl, którym jest:

  • monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych, zamieszczanie ofert oraz zarządzanie Twoją aktywnością na GO ELECTRIC;
  • dopasowanie reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Ciebie treściami, dostosowywania kategorii ofert lub poszczególnych ofert w ustawieniach GO ELECTRIC lub ustawieniach usług podmiotów zewnętrznych na podstawie Twojej aktywności na GO ELECTRIC;
  • prowadzenie wobec Ciebie działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług GO ELECTRIC, towarów Oficjalnego Sklepu GO ELECTRIC lub usług bądź towarów osób trzecich - Sprzedawców w serwisie GOELECTRIC.pl;
  • kontaktowanie się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą - przez e-mail oraz telefon;
  • wsparcie dla usług kredytowych i ubezpieczenia zakupionego towaru;
  • zapewnienie obsługi usług płatniczych;
  • zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy Ci drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych GO ELECTRIC oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu;
  • prowadzenie badań i analiz GO ELECTRIC, między innymi pod kątem funkcjonalności tej platformy handlowej, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;
  • obsługa Twoich próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi użytkownika oraz przez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy;
  • organizacja programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;
  • windykacja należności; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
  • prowadzenie analiz statystycznych;
  • przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Jeśli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:

  • zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych;
  • organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział;
  • dostosowywania ofert i usług zgodnie z Twoją uprzednią aktywnością.

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś. Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody.

Czy musisz podać nam swoje dane osobowe?

Wymagamy podania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę:

  • adres e-mail, hasło i data urodzenia (w przypadku konta zwykłego) lub
  • adres email, login, hasło, telefon oraz informacji o firmie i jej adresie (w przypadku konta dla firm).

Jeśli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z GO ELECTRIC.

Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie Twoich danych jest dobrowolne.

Jakie masz uprawnienia wobec GO ELECTRIC w zakresie przetwarzanych danych?

Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, a także prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy:

  • w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
  • w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez GO ELECTRIC; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;
  • w odniesieniu do żądania ograniczenia przetwarzania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe – możesz żądać ograniczenia przetwarzania Twoich danych na okres pozwalający nam sprawdzić prawidłowość tych danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, ale nie będziesz chciał/a, aby zostały usunięte; Twoje dane nie będą nam już potrzebne, ale mogą być potrzebne Tobie do obrony lub dochodzenia roszczeń; lub wniesiesz sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu ustalenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po naszej stronie są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
  • w odniesieniu do żądania przeniesienia danych: przetwarzanie Twoich danych odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z Tobą oraz, gdy przetwarzanie to odbywa się w sposób automatyczny.

Masz prawo wnieść skargę w związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

W jakich sytuacjach możesz się sprzeciwić wobec przetwarzania Twoich danych?

Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, gdy przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym są profilowane dla tego celu.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe udostępniamy stronom transakcji, które zawierasz na GO ELECTRIC oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniają usługi płatnicze, kredytowe, ubezpieczeniowe, wykonują usługi konsultingowe lub audytowe, wspomagają obsługę użytkowników GO ELECTRIC, wspierają promocję ofert, współpracują w ramach kampanii marketingowych. Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym walczącym z oszustwami i nadużyciami.

Jeśli wyrazisz zgodę, możemy udostępnić Twoje dane organizacji pożytku publicznego, na rzecz której dokonasz wpłaty lub wygrasz organizowaną dla niej przez GO ELECTRIC aukcję w celu umożliwienia takiej organizacji podziękowania Tobie.

Ze względu na konieczność zapobiegania wykonywania pewnych funkcji na GO ELECTRIC robotom internetowym, stosujemy mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania użytkowników naszej platformy handlowej nie noszą znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Przechowujemy Twoje dane osobowe przez czas obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu w celach:

  • dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy,
  • wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności podatkowych i rachunkowych,
  • zapobiegania nadużyciom i oszustwom,
  • statystycznych i archiwizacyjnych,

maksymalnie przez okres 6 lat od dnia zakończenia wykonania umowy.

Przechowujemy Twoje dane osobowe dla celów marketingowych przez okres obowiązywania umowy lub do momentu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń wystąpi wcześniej.

W przypadku organizacji programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział – będziemy przetwarzać Twoje dane przez czas ich trwania i okres rozliczenia wręczania nagród. W celu rozliczalności tj. udowodnienia przestrzegania przepisów dotyczących przetwarzania danych osobowych będziemy przechowywać dane przez okres, w którym GOELECTRIC.pl zobowiązana jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych i umożliwienia kontroli ich spełnienia przez organy publiczne.

Jeżeli będziemy udzielali Ci wsparcia przy uzyskaniu kredytu, to okres przechowywania Twoich danych w tym celu będzie równy okresowi starania się o ten kredyt.

Czy przekazujemy Twoje dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Twoje dane osobowe będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy do Google LLC w oparciu o odpowiednie zabezpieczenia prawne, którymi są standardowe klauzule umowne ochrony danych osobowych, zatwierdzone przez Komisję Europejską. Kopie takich klauzul można uzyskać od GO ELECTRIC zwracając się na adres: rodo@goelectric.pl.

Czy przetwarzamy Twoje dane osobowe automatycznie (w tym poprzez profilowanie) w sposób wpływający na Twoje prawa?

 nie będzie podejmować wobec Ciebie decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołują wobec Ciebie skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Ciebie wpływają.


RODO - podstawowe informacje

RODO - podstawowe informacje

1. Co to jest RODO?

RODO (Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) to akt prawny przyjęty przez Unię Europejską, który reguluje zasady ochrony danych osobowych. Tekst rozporządzenia znajdziesz tutaj.

2. Od kiedy zacznie obowiązywać RODO?

Od 25 maja 2018 roku rozporządzenie RODO obowiązuje w każdym kraju członkowskim Unii Europejskiej.

3. Jak się ma RODO do polskich przepisów o ochronie danych osobowych?

Przepisy RODO zastąpiły obowiązującą obecnie ustawę z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Od 25 maja 2018 roku obowiązują one bezpośrednio w każdym kraju Unii Europejskiej.

4. Kto podlega, a kto nie podlega RODO?

RODO podlega każda firma, która świadczy usługi dla osób fizycznych w Unii Europejskiej. RODO dotyczy też firm, które nie mają swojej siedziby w którymś z krajów UE, ale oferują swoje usługi osobom tam mieszkającym. Oznacza to, że przepisy musi wdrożyć zarówno GO ELECTRIC, jak i każdy przedsiębiorca sprzedający w serwisie.

RODO nie ma zastosowania do działalności osobistej lub domowej. Oznacza to, że osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą musi stosować RODO do danych osobowych swoich klientów, czy pracowników, ale nie stosuje RODO do danych przetwarzanych w celach czysto prywatnych, np. do danych adresatów wysyłanych corocznie kartek świątecznych.

5. Co to są dane osobowe?

Są to informacje odnoszące się do konkretnej osoby fizycznej, mogące pomóc pośrednio lub bezpośrednio w identyfikacji tej osoby. Na przykład: imię i nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, e-mail. Do danych osobowych zaliczamy też na przykład: dane o zakupach lub sprzedaży danej osoby, o jej pochodzeniu rasowym, dotyczące zdrowia czy orientacji seksualnej.

6.Jakie są warunki przetwarzania danych osobowych?

Warunkiem przetwarzania danych osobowych jest podstawa prawna. Najczęstsze podstawy prawne:

  • zgoda osoby, której dane dotyczą
  • przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy z osobą, której dane dotyczą
  • przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
  • przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, na przykład operatora płatności, Pocztę Polską itp.

7. Co to jest zasada minimalizacji danych osobowych?

Zgodnie z nią, można przetwarzać wyłącznie takie dane osobowe, które są niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania danych. Na przykład: jeśli celem jest realizacja zamówienia klienta, sprzedający nie powinien pozyskiwać danych na przykład o jego sytuacji rodzinnej.

8. Czym jest profilowanie?

Profilowanie to automatyczne przetwarzanie danych, mające na celu ocenę danej osoby i przewidzenie jej zachowania. Rozróżniamy 2 typy profilowania:

  • Profilowanie „zwykłe”, na przykład do celów marketingu bezpośredniego, czyli dobór reklamy na stronie internetowej w oparciu o wcześniejszą aktywność. W tym przypadku, każda osoba będzie miała prawo wnieść sprzeciw, by nie podlegać profilowaniu.
  • Profilowanie „na potrzeby automatycznie podejmowanych decyzji”. Przykładem jest automatyczne obliczenie składki ubezpieczeniowej, wartości kredytu w oparciu o dane podane na stronie internetowej. W tym przypadku system informatyczny przetwarza dane dokonując skomplikowanej oceny różnych czynników również z wykorzystaniem danych nie odnoszących się bezpośrednio do danej osoby (dane statystyczne).

9. Czym jest prawo do bycia zapomnianym?

Jest to popularna nazwa aktualnie stosowanego prawa do usunięcia danych w przypadku wygaśnięcia celu i podstawy prawnej przetwarzania danych.

10. Czym jest prawo do przenoszenia danych osobowych?

Każda osoba zarejestrowana w GOELECTRIC.pl będzie mieć prawo do otrzymania przetwarzanych o sobie danych w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie. Zapewnimy, aby system umożliwił bezpieczne pobranie lub przesłanie danych innemu administratorowi.

11. Gdzie mogę poszerzyć swoją wiedzę o RODO?

Zajrzyj na poniższe strony:

12. Czy w nowych przepisach jest odpowiednik GIODO?

Tak, jest to PUODO (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych), który przejął kompetencje GIODO i wykonuje nowe obowiązki - wynikające z RODO.


Jak mogę usunąć swoje dane osobowe

Kiedy i jak mogę usunąć swoje dane osobowe z GO ELECTRIC?

Aby usunąć swoje dane osobowe z GO ELECTRIC, najpierw rozwiąż umowę z serwisem. Usuniemy je, jeśli nie będzie innej podstawy prawnej, wynikającej z przepisów prawa, która będzie nakładała na nas obowiązek dalszego przetwarzania Twoich danych.

Jeśli robiłeś zakupy na GO ELECTRIC, jesteśmy zobowiązani do przetwarzania Twoich danych przez 3 lata od momentu rozwiązania umowy. Podstawą prawną zezwalającą na przetwarzanie Twoich danych przez ten czas jest artykuł 118 kodeksu cywilnego.

Jeśli sprzedawałeś lub wykorzystałeś kupon, okres ten wydłuża się do 6 lat liczonych od początku roku kalendarzowego, następującego po roku, w którym rozwiązałeś umowę. Również w tym przypadku podstawą prawną jest artykuł 118 kodeksu cywilnego - zgodnie z którym, jako Sprzedający, możesz dochodzić roszczeń od GO ELECTRIC przez 6 lat.

Po rozwiązaniu umowy Twoje dane będziemy przetwarzać tylko w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu GO ELECTRIC.pl, którym jest:

  • windykacja należności
  • prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych
  • prowadzenie analiz statystycznych
  • przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa)

Po wygaśnięciu tych celów przetwarzania danych, zostaną one automatycznie usunięte z GO ELECTRIC.


Pokaż więcej >>
Konto i rejestracja
Rejestracja - czy trzeba się rejestrować?

Kupujący nie muszą się rejestrować, ale rejestracja ułatwia zakupy i jest bardzo prosta. Sprzedający zaś muszą się zarejestrować oraz przejść weryfikację, która polega na otrzymaniu przez GO ELECTRIC danych Użytkownika z należącego do niego rachunku bankowego i odbywa się na trzy możliwe sposoby: 1) przez zakup jakiegoś produktu na GO ELECTRIC, 2) zwrotną opłatę rejestracyjną w wysokości 1,01 złoty na jeden z rachunków bankowych GO ELECTRIC (Załącznik 7C do Regulaminu: tutaj), 3) użycie płatności serwisu GO ELECTRIC wedle poniższej instrukcji:

  1. dodać do koszyka produkt "Zwrotna Opłata Weryfikacyjna Sprzedawcy w GO ELECTRIC" po kliknięciu tutaj
  2. zrealizować zamówienie poprzez wybór metody płatności "Zapłać przelewem"
  3. zapłacić z rachunku bankowego należącego do osoby rejestrującej się, a w przypadku firmy z konta firmowego używanego do rozliczeń

Konto Kupującego

Konto Kupującego, dostępne po rejestracji w zakładce Moje Konto zawiera wiele pod-zakładek, w których można sprawdzić m.in. Historię zakupów na GO ELECTRIC, Zmienić lub dodać adresy wysyłki, dane kontaktowe oraz sprawdzić wyniki aukcji, w których się licytowało lub aktualnie licytuje.


Konto Sprzedającego

Konto Sprzedającego zawiera poza kontem Kupującego również wiele pod-zakładek w sekcji Twój Sklep w zakładce Moje Konto, dostępnej w prawym górnym rogu ekranu. W sekcji Twój Sklep Użytkownik ma dostęp m.in. do takich funkcji swojego Sklepu w serwisie GO ELECTRIC jak: szybki i dokładny przegląd transakcji, możliwość wystawiania ofert sprzedaży, kupna, ogłoszeń, wreszcie aukcji i licytacji. Sprzedający ma wiele możliwości zmiany różnych parametrów swoich produktów, aby uczynić swoją ofertę bardziej atrakcyjną. Może również zmienić profil swojego sklepu. Wreszcie może zmieniać takie m.in. parametry sprzedaży jak dostępni dla kupującego przewoźnicy oraz rodzaj oferty, tj. zwykła sprzedaż, ogłoszenie lub aukcja/licytacja. 

W celu otworzenia konta Sprzedającego należy:

  1. otworzyć konto Kupującego
  2. następnie w sekcji Twój Sklep w zakładce Moje Konto dostępnej w prawym górnym rogu ekranu, zgłosić prośbę o otworzenie konta Sprzedawcy
  3. dokonać zwrotnego przelewu weryfikacyjnego opisanego tutaj
  4. czekać na weryfikację danych i potwierdzenie otwarcia konta