Konto i rejestracja

Rejestracja - czy trzeba się rejestrować?

Kupujący nie muszą się rejestrować, ale rejestracja ułatwia zakupy i jest bardzo prosta. Sprzedający zaś muszą się zarejestrować oraz przejść weryfikację, która polega na otrzymaniu przez GO ELECTRIC danych Użytkownika z należącego do niego rachunku bankowego i odbywa się na trzy możliwe sposoby: 1) przez zakup jakiegoś produktu na GO ELECTRIC, 2) zwrotną opłatę rejestracyjną w symbolicznej wysokości 1.01 złoty na jeden z rachunków bankowych GO ELECTRIC (Załącznik 7C do Regulaminu: tutaj), 3) użycie płatności serwisu GO ELECTRIC wedle poniższej instrukcji:

  1. dodać do koszyka produkt "Zwrotna Opłata Weryfikacyjna Sprzedawcy w GO ELECTRIC" po kliknięciu tutaj
  2. zrealizować zamówienie poprzez wybór metody płatności "Zapłać przelewem"
  3. zapłacić z rachunku bankowego należącego do osoby rejestrującej się, a w przypadku firmy z konta firmowego używanego do rozliczeń

Konto Kupującego

Konto Kupującego, dostępne po rejestracji w zakładce Moje Konto zawiera wiele pod-zakładek, w których można sprawdzić m.in. Historię zakupów na GO ELECTRIC, Zmienić lub dodać adresy wysyłki, dane kontaktowe oraz sprawdzić wyniki aukcji, w których się licytowało lub aktualnie licytuje.


Konto Sprzedającego

Konto Sprzedającego zawiera poza kontem Kupującego również wiele pod-zakładek w sekcji Twój Sklep w zakładce Moje Konto, dostępnej w prawym górnym rogu ekranu. W sekcji Twój Sklep Użytkownik ma dostęp m.in. do takich funkcji swojego Sklepu w serwisie GO ELECTRIC jak: szybki i dokładny przegląd transakcji, możliwość wystawiania ofert sprzedaży, kupna, ogłoszeń, wreszcie aukcji i licytacji. Sprzedający ma wiele możliwości zmiany różnych parametrów swoich produktów, aby uczynić swoją ofertę bardziej atrakcyjną. Może również zmienić profil swojego sklepu. Wreszcie może zmieniać takie m.in. parametry sprzedaży jak dostępni dla kupującego przewoźnicy oraz rodzaj oferty, tj. zwykła sprzedaż, ogłoszenie lub aukcja/licytacja. 

W celu otworzenia konta Sprzedającego należy:

  1. otworzyć konto Kupującego
  2. następnie w sekcji Twój Sklep w zakładce Moje Konto dostępnej w prawym górnym rogu ekranu, zgłosić prośbę o otworzenie konta Sprzedawcy
  3. dokonać zwrotnego przelewu weryfikacyjnego opisanego tutaj
  4. czekać na weryfikację danych i potwierdzenie otwarcia konta