sklep firmowy go electric

Skoro tu trafiliście, w pierwszym rzędzie chcielibyśmy podziękować Wam za zainteresowanie naszymi pojazdami, które gdziekolwiek jesteście dostarczymy do Was złożone lub gotowe do jazdy i zadbamy o wasze indywidualne potrzeby.

CO NAS WYRÓŻNIA: Gwarancja zadowolenia klienta - dostarczamy pojazd bezpłatnie do sprawdzenia z zapłatą przy odbiorze. Jeśli pojazd jest niezgodny z oczekiwaniami można go zwrócić bez ponoszenia żadnych kosztów! Więcej w Najczęściej Zadawanych Pytaniach poniżej.

Poniżej możecie zobaczyć nasze najbardziej sprawdzone pojazdy oraz zapoznać się ze sposobem w jaki pracujemy w naszym sklepie.

Jeśli szukacie odpowiedzi na inne pytania, możecie je znaleźć w Systemie Pomocy klikając na poniższy klawisz. 

gwarancja, części i jakość pojazdów

Prezentowane na tej stronie pojazdy zostały przez nas sprawdzone w ciągu wieloletniej sprzedaży i własnego użytkowania. W razie usterki oferujemy gwarancję i części.

Wsparcie w razie usterki

W razie usterki nie pozostawiamy klientów samych sobie, lecz pomagamy w znalezieniu najlepszego rozwiązania i szybkiej naprawy.

Zamówienia: Internet i telefon

Przyjmujemy zamówienia na wszystkie sposoby na jakie pozwala nowoczesna technologia, ale chętnie odbieramy również tradycyjne zamówienia telefoniczne.

Infolinia Pon-pt.: 10-16.30 (CET)

Odpowiadamy poprzez email, chat i telefon w godzinach pracy sklepu, tj. 10.00-16.30 warszawskiego czasu środkowoeuropejskiego.

nasze cechy

pakowanie, sprawdzanie i wysyłka

Zamówione produkty zawsze sprawdzamy, regulujemy, testujemy i ewentualnie rekonfigurujemy wedle potrzeb klienta.

wygoda klienta przede wszystkim

Do potrzeb i życzeń każdego klienta podchodzimy indywidualnie, dlatego umożliwiamy dostarczenie pojazdu całkowicie gotowego do jazdy.

Przechowywanie towaru

Staramy się nie przechowywać żadnego towaru, tak żeby klient otrzymywał zawsze produkty jak najnowsze.

jakość i dostarczanie towaru

dostawa

Dzięki doświadczeniu, możemy dostarczyć produkt szybko i jednocześnie zgodnie z indywidualnymi preferencjami kupującego.

testy przed wysyłką

Każdy produkt drobiazgowo testujemy przed wysłaniem.

dostarczenie produktu spakowanego lub gotowego do jazdy

Zawsze dajemy możliwość zamówienia pojazdu spakowanego lub gotowego do jazdy.

Co nasi klienci piszą o nas

Dobry motorower w atrakcyjnej cenie, bardzo polecam model Błyskawica. Pan ze sklepu z którym rozmawiałam przez telefon bardzo uprzejmy i rzetelny, wszystko wyjaśnił więc mogłam kupić motorower spokojnie z zapłatą z góry.
Sprzedawca bardzo pomocny i bardzo kontaktowy. Strona i formy płatności mogłyby być ciut odświeżone ale to drobny szczegół
Kupiłem ze sklepu Go Electric Motorower elektryczny Błyskawica, pojazd został dostarczony do mnie bezpiecznie, na żywo wygląda jeszcze ładniej niż na zdjęciach :) Jazda bez zarzutu, zgodnie z oczekiwaniami.
Sklep mnie nie zawiódł, rower elektryczny dobrej jakości, wszystko zgodnie z zamówieniem. Moje oczekiwania zostały spełnione, cieszy fakt szybkiej dostawy, oraz uprzejmej obsługi klienta.

Najczęściej zadawane pytania

Jak długo trwa dostawa pojazdu?

Zwykle od 3 do 7 dni.

Ile trwa gwarancja?

Gwarancja w sklepie firmowym GO ELECTRIC wynosi 24 miesiące. 

Czy możliwe jest indywidualne przygotowanie pojazdu?

Zwykle tak, chyba że nie ma akurat kogoś kto może wszystko zrobić manualnie.

Czy możliwe jest wysłanie pojazdu gotowego do jazdy?

Tak. Wiązać się to może jednak z dodatkowymi opłatami.

Czy możliwe jest zamówienie innych akumulatorów?

Tak, ale zwykle wiąże się to z dużymi opłatami i długim czasem oczekiwania.

Czy mają Państwo wszystkie części do swoich pojazdów?

Tak, nigdy nie pozostawiamy klientów bez pomocy. Wszystkie części są dostępne od ręki z wyjątkiem akumulatorów.

Czy opisują gdzieś Państwo swoje rozwiązania dla pojazdów?

Tak, prowadzimy w tym celu specjalne sekcje na BLOGU GO ELECTRIC pod adresem: goelectric.pl/pl/blog-market

Na czym polega GWARANCJA ZADOWOLENIA KLIENTA Goelectric?

Gwarancja Zadowolenia Klienta Goelectric polega na tym, że dostarczamy pojazd bezpłatnie do sprawdzenia z zapłatą przy odbiorze. Jeśli pojazd jest niezgodny z oczekiwaniami można go zwrócić bez ponoszenia żadnych kosztów! Oznacza, to że koszty transportu w obie strony ponosimy my, a Ty otrzymujesz dokładnie taką kwotę jaką wpłaciłeś/aś za pojazd. Poza granicami Polski mogą dojść opłaty za transport w obie strony. Warunkiem zwrotu jest zadbanie, aby pojazd nie został pobrudzony lub uszkodzony. Dozwolone jest wykonanie jazdy próbnej po zupełnie suchej nawierzchni.

Czy mogę poczytać o Was?

Tak, mamy stronę O nas tutaj:

 https://goelectric.pl/pl/content/4-o-nas

Więcej pytań i odpowiedzi znajdziesz w Naszym Systemie Pomocy i FAQ