Obowiązki Sprzedającego po sprzedaży


Przede wszystkim Sprzedawca nie może zapomnieć po sprzedaży towaru o wprowadzeniu Informacji o przesyłce oraz odpowiedniego statusu zamówienia na stronie danego zamówienia w zakładce Twój Sklep / Zamówienia. Dzięki tej informacji GO ELECTRIC będzie wiedziało kiedy zwrócić pieniądze za Sprzedaż - tj. po 14 dniach od otrzymania zamówienia przez Kupującego, jeśli Kupujący nie zgłosi zwrotu lub innych problemów w tym czasie ze względu na obowiązujący w GO ELECTRIC Program Ochrony Kupujących oraz płatności GO ELECTRIC ESCROW (więcej o tym: tutaj). Sprzedający ma obowiązek uaktualnienia, a następnie wysłania potwierdzenia wysyłki do Kupującego na stronie danego zamówienia po wprowadzeniu tam i zapisaniu numeru oraz URL przesyłki. Jeśli firma kurierska nie udostępnia takich informacji, wtedy Sprzedawca nie wpisuje nic, zmienia tylko status na "Wysłane" dla poinformowania o wysyłce Kupującego i GO ELECTRIC, które w takiej sytuacji będzie się kontaktowało z Kupującym dla potwierdzenia we właściwym czasie, a proces przekazywania środków za sprzedaż może potrwać dłużej.