Program Ochrony Kupujących (POK)


GO ELECTRIC może zagwarantować całkowitą ochronę Kupującemu dzięki płatnościom GO ELECTRIC ESCROW, które polegają na tym, że płatność Kupującego jest zachowana przez GO ELECTRIC przez 14 dni od dostarczenia zamówienia, podczas których Kupujący ma czas na zgłoszenie zastrzeżeń do zakupu do GO ELECTRIC. Jeśli w ciągu kolejnych 14 dni Kupujący wyczerpie wszystkie środki rozwiązania problemu ze Sprzedającym, GO ELECTRIC wkroczy w roli arbitra rozstrzygającego dowody przedłożone przez obydwie strony na równi. Proces rozstrzygania nie ma określonych ograniczeń czasowych, dzięki czemu na Kupującym nie ciążą żadne terminy oraz może zawsze odzyskać 100% zapłaconej kwoty w przypadku niedostarczenia lub dostarczenia uszkodzonego zamówienia. Jedyne o czym Kupujący musi pamiętać, to poinformowanie GO ELECTRIC w ciągu 14 dni od dostarczenia zamówienia, że istnieje problem. W przeciwnym razie GO ELECTRIC wyśle zapłatę Sprzedawcy. Program Ochrony Kupujących chroni zarówno konsumenta jak i kupującą firmę przed wadliwym lub niedostarczonym zamówieniem. Pełne informacje na temat Programu Ochrony Kupujących w GO ELECTRIC można znaleźć klikając tutaj.