Jakie opłaty pobiera Goelectric.pl?


GO ELECTRIC pobiera następujące opłaty i prowizje od użytkowników wystawiających oferty w Goelectric.pl:

a. prowizja (6%)* od sprzedaży Towaru i nie więcej niż 100zł

b. opłaty za opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Poza tym, GO ELECTRIC nie pobiera nigdy żadnych opłat. W szczególności, nie pobiera opłat od Kupujących oraz nie pobiera opłat za ogłoszenia, tj. oferty bez ceny, które są dozwolone w kategoriach Usługi, Praca i Wynajem.

*Wymieniona prowizja nie jest pobierana podczas pierwszej sprzedaży oraz maleje do 5,5% przy sprzedaży 10 produktów miesięcznie oraz do 4,9% przy sprzedaży 100 produktów miesięcznie.

 

Opłaty za opcje dodatkowe (nieobowiązkowe)

Opcja dodatkowa

Stawka

Indywidualna strona sklepowa

Indywidualna strona promująca produkt

10zł/msc. (prosta strona), 20zł/msc. (złożona z multimediami)

+opłaty jednokrotne za instalację gotowego kodu: 10 i 20zł odpowiednio za prostą i złożoną multimedialnie stronę lub jeśli strona ma być opracowana przez GO ELECTRIC: 100zł za prostą stronę, 200zł za złożoną multimedialnie (na przykład taką jak strona sklepu firmowego GO ELECTRIC); każda późniejsza drobna poprawka 10zł

Pojedyncze elementy na stronie, takie jak baner, sekcja najczęściej zadawanych pytań, prezentacja YouTube itp.

3zł/msc za element

+opłata jednorazowa za przygotowanie 10zł; każda późniejsza poprawka 10zł

Dodatkowe zakładki na stronie produktu (jak na stronie motoroweru Błyskawica: https://goelectric.pl/motorowery/1-motorower-elektryczny.html - z wyjątkiem zakładki Funkcje)

3zł/msc za zakładkę

+opłata jednorazowa za przygotowanie 10zł; każda późniejsza poprawka 10zł

Audyt - ocena jakości

Ocena GO ELECTRIC

50zł od prostego produktu, 150zł od złożonego jak motocykl oraz wymagającego specjalnych testów - takiego jak akumulator.

Opłaty za transport w dwie strony pokrywa Sprzedawca

Konsultacja dla handlowców pojazdów ekologicznych

5000 zł za 1h, w której otrzymają Państwo całe nasze doświadczenie i unikną błędów w swojej działalności, które są często bardzo kosztowne. Jest to szczególnie ważne dla początkujących firm, z których większość upada z powodu błędnie podjętych decyzji.

Organizacja importu kontenera poszczególnych sprzedawców

Zależnie od liczby sprzedawców i rodzaju produktów. Średnio 500-1500 zł od sprzedawcy + normalne opłaty transportowe, celno-podatkowe itd., podzielone przez liczbę sprzedawców.