Czas realizacji zamówienia, zwroty i gwarancja


Każdy Sprzedawca powinien określić czas realizacji zamówienia w swoim profilu Sprzedawcy lub na każdym produkcie z osobna. Czas realizacji zamówienia produktów sprzedawanych przez sklep GO ELECTRIC jest zależny od wyboru metody dostawy, a Kupujący jest zawsze na bieżąco informowany o statusie zamówienia, którego całkowita realizacja wraz z dostawą nie trwa zwykle dłużej niż kilka dni na terenie kraju. Do tych standardów szybkiej realizacji zamówienia lub przynajmniej ciągłego informowania Kupującego zobowiązany jest również każdy Sprzedawca, któremu ułatwiamy to poprzez możliwość zmiany statusu danego zamówienia w zakładce Mój Sklep / Zamówienia, co powoduje automatyczne wysłanie aktualizujących powiadomień GO ELECTRIC do Kupującego. 

Informacje nt. gwarancji podobnie, jak czasu realizacji zamówienia, Sprzedawca zobowiązany jest umieścić na stronie swojego profilu Sprzedawcy w GO ELECTRIC lub każdej stronie z nowym produktem. Zgodnie z dobrymi standardami najlepiej jeśli gwarancja wynosi co najmniej 24 miesiące tak, jak w sklepie GO ELECTRIC.

Informacji na temat swojego czasu na zwrot Sprzedawca może udzielić, ale tylko jeśli jest on większy od przysługującego wszystkim Użytkownikom GO ELECTRIC ze względu na Program Ochrony Kupujących - https://goelectric.pl/faqs/-go-electric/program-ochrony-kupujacych-pok.html