Załącznik nr 3 - Przerwy techniczne


Załącznik nr 3. Polityka przerw technicznych oraz rekompensat za awarie techniczne

Artykuł 1. PRZERWY TECHNICZNE

  1. W celu rozwoju GO ELECTRIC oraz minimalizowania ryzyka wystąpienia awarii Goelectric.pl przeprowadza okresowe przerwy techniczne, w czasie których wprowadzane są zmiany w systemie informatycznym. Przerwy te odbywają się w miarę możliwości w godzinach nocnych, tj. od 22 do 8 rano, a o terminie i przewidywanej długości ich trwania Użytkownicy informowani są z co najmniej kilkugodzinnym wyprzedzeniem.

Artykuł 2. AWARIE TECHNICZNE

  1. Za awarię techniczną uznaje się sytuację, w której większość lub wszyscy Użytkownicy w danej chwili z powodu problemów związanych z systemem informatycznym GO ELECTRIC, utracili możliwość korzystania z podstawowych funkcji GO ELECTRIC, w szczególności nie mogli się zalogować, wyszukać i skorzystać z Oferty.

Artykuł 3. BŁĘDY TECHNICZNE

Za błąd techniczny uznaje się każdy problem techniczny związany z funkcjonowaniem systemu informatycznego GO ELECTRIC inny niż wskazany w art. 2 powyżej. Decyzję o ewentualnych rekompensatach i zwrotach Goelectric.pl podejmuje każdorazowo po usunięciu błędu technicznego, uwzględniając jego rodzaj, długość trwania i skalę negatywnych skutków.    

Artykuł 4. INFORMACJE

Informacje dotyczące przerw technicznych, wystąpienia awarii lub błędów technicznych umieszczane są w centrum pomocy "SYSTEM POMOCY GO ELECTRIC" w dziale "Aktualności".